Home
James P. Hogan Giants 2 The Gentle Giants of Ganymede
Desiree Holt [Rawh
informatyka php 5 praktyczny kurs wydanie ii marcin lis ebook
Clifford D. Simak Over the River & Other Stories.
D. Virtue Dzieci Indygo. Opieka i Wsparcie
Nigel Cawthorne śąycie erotyczne wielkich dyktatorów
James Patterson Club 03 Third Degree
Roberts Nora Klucze Klucz śÂšwiatśÂ‚a
Ja
Forsyth Frederick Upior Manhattanu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blogostan.opx.pl

  • [ Pobierz całość w formacie PDF ]

    wdrożenia nowej technologii
    KIuczowe Wskaźniki Wydajności
    Procent przeszkolonych pracowników
    Wiek pracowników szkolonych zgodnie z
    programem nauczania
    Opóźnienie czasowe pomiędzy rozpoznaniem
    potrzeb szkoleniowych a przeszkoleniem
    Łiczba alternatywnych szkoleń dostępnych dla
    pracowników ze źródeł własnych lub
    zewnętrznych
    Procent pracowników przeszkolonych w
    wymaganiach dotyczących zachowań
    etycznych
    Łiczba zidentyfikowanych naruszeń etyki
    popełnionych przez pracowników
    Procent pracowników przeszkolonych w
    praktykach dotyczących bezpieczeństwa
    Łiczba zidentyfikowanych incydentów
    związanych z bezpieczeństwem odnoszących
    się do pracowników
    Zwiększona identyfikacja i dokumentacja
    potrzeb szkoleniowych i dostarczonych we
    właściwym czasie szkoleń
    WYTYCZNE ZARZĄDZANIA
    DS7
    Kontrola procesu IT Kształcenia i szkolenia użyt-
    kowników z celem biznesowym zapewnienia, że
    użytkownicy skutecznie używają technologii oraz są
    świadomi ryzyka i odpowiedzialności
    Nieistniejący. Nie ma żadnego programu szkolenia i
    kształcenia. Organizacja nie uznała istnienia kwestii
    związanej ze szkoleniami, którą należy jakoś uregulo-
    wać i zagadnienia to nie jest komunikowane.
    1
    Początkowy /Ad Hoc. Istnieje dowód na to, że organi-
    zacja uznała potrzebę opracowania programu szkolenia i
    kształcenia, ale nie jest to żaden zestandaryzowany
    proces. Wobec braku zorganizowanego programu,
    pracownicy rozpoznają i uczestniczą w kursach szkole-
    niowych na własny rachunek. Kilka z takich kursów
    szkoleniowych zajmuje się zagadnieniami zachowań
    etycznych, świadomości bezpieczeństwa systemu i
    praktykami związanymi z bezpieczeństwem. Ogólnemu
    podejściu zarządzania (kształceniem i szkoleniem
    pracowników) brakuje spójności, a występuje tylko
    sporadyczne i niekonsekwentne komunikowanie
    zagadnień i podejść zajmujących się szkoleniami i
    kształceniem.
    2
    Powtarzalny, ale Intuicyjny. Istnieje świadomość
    potrzeby programu szkolenia i kształcenia i powiąza-
    nych (z nim) procesów w całej organizacji. Szkolenia
    zaczynają być rozpoznawane w indywidualnych planach
    wydajności pracowników. Procesy są rozbudowane na
    etapach, gdzie zajęcia z nieformalnego szkolenia i
    kształcenia są prowadzone przez różnych instruktorów,
    podczas gdy zawierają te same sprawy, ale z innymi
    podejściami. Kilka z tych zajęć zajmuje się zagadnienia-
    mi zachowań etycznych, podnoszeniem poziomu
    świadomości dotyczącej bezpieczeństwa systemu oraz
    praktyk bezpieczeństwa. Bardzo mocno polega się na
    wiedzy poszczególnych osób. Jednakże, jest konse-
    kwentnie komunikowanie o ogólnych zagadnieniach i
    potrzebie uregulowania ich.
    3
    Zdefiniowany Proces. Program szkolenia i kształcenia
    został sformalizowany i zakomunikowany, a pracownicy
    i kierownicy rozpoznają i dokumentują potrzeby
    szkoleniowe. Procesy szkolenia i kształcenia zostały
    zestandaryzowane i udokumentowane. Budżety, zasoby,
    infrastruktura i osoby prowadzące szkolenia zostały
    ustanowione w celu wspierania programu szkolenia i
    kształcenia. Formalne zajęcia szkoleniowe są przepro-
    wadzane dla pracowników w zakresie zachowań
    etycznych oraz w zakresie podnoszenia poziomu
    świadomości i praktyk bezpieczeństwa. Większość
    procesów szkolenia i kształcenia jest monitorowanych,
    ale nie wszystkie odchylenia prawdopodobnie są
    wykryte przez kierownictwo. Analizy problemów
    związanych ze szkoleniami i kształceniem są przeprowa-
    dzane tylko okazjonalnie.
    4
    Zarządzany i Mierzalny. Istnieje pełny program
    szkolenia i kształcenia, który jest skupiony na potrze-
    bach poszczególnych osób i organizacji oraz przynosi
    możliwe do zmierzenia rezultaty. Odpowiedzialności są
    jasne, a proces określania własności jest ustanowiony.
    Szkolenia i kształcenie jest elementem ścieżki kariery
    pracownika. Kierownictwo wspiera i uczestniczy w
    sesjach szkoleniowych i edukacyjnych. Wszyscy
    pracownicy są szkoleni w zakresie zachowań etycznych
    i podnoszenia poziomu świadomości związanej z
    bezpieczeństwem systemu. Wszyscy pracownicy są
    szkoleni na odpowiednim poziomie z praktyk w zakresie
    bezpieczeństwa systemu, aby zapobiec szkodom
    spowodowanym uszkodzeniami wpływającymi na
    dostępność, poufność i integralność. Kierownictwo
    monitoruje zgodność stale przeglądanych i aktualizowa-
    nych programów i procesów szkolenia i kształcenia.
    Procesy (te) są ulepszane i egzekwują stosowanie
    najlepszych wewnętrznych praktyk.
    5
    Zoptymalizowany. Szkolenie i kształcenie prowadzą do
    ulepszenia wydajności poszczególnych osób. Szkolenie i
    kształcenie jest krytycznym elementem ścieżki kariery
    pracownika. Znaczące budżety, zasoby, infrastruktura i
    instruktorzy są dostarczani do programów szkolenia i
    kształcenia. Procesy zostały udoskonalone i są ciągle
    ulepszane, wykorzystując najlepsze zewnętrze praktyki
    oraz modelowanie dojrzałości z innych organizacji.
    Wszystkie problemy i odchylenia są analizowane pod
    względem przyczyn źródłowych, a sprawne działania są
    celowo identyfikowane i przeprowadzane. Istnieje
    pozytywna postawa pod względem zachowań etycznych
    i zasad bezpieczeństwa systemu. IT jest używane w
    obszerny, zintegrowany i zoptymalizowany sposób w
    celu automatyzacji i utrzymania narzędzi programu
    szkolenia i kształcenia. Zewnętrzni eksperci szkoleniowi
    są skutecznie wykorzystywani, a porównania są
    używane jako porady.
    &
    COBIT
    I
    I
    DS8
    I I
    I
    II
    Kontrola procesu IT Pomocy i doradztwa klientom z celem
    biznesowym zapewnienia, że każdy doświadczony przez użyt-
    kownika problem jest odpowiednio rozwiązywany [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sdss.xlx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jeśli jest noc, musi być dzień, jeśli łza- uśmiech Design by SZABLONY.maniak.pl.