Home James P. Hogan Giants 2 The Gentle Giants of Ganymede Desiree Holt [Rawh informatyka php 5 praktyczny kurs wydanie ii marcin lis ebook Clifford D. Simak Over the River & Other Stories. D. Virtue Dzieci Indygo. Opieka i Wsparcie Nigel Cawthorne śąycie erotyczne wielkich dyktatorów James Patterson Club 03 Third Degree Roberts Nora Klucze Klucz śÂwiatśÂa Ja Forsyth Frederick Upior Manhattanu |
[ Pobierz całość w formacie PDF ] wdrożenia nowej technologii KIuczowe Wskaźniki Wydajności Procent przeszkolonych pracowników Wiek pracowników szkolonych zgodnie z programem nauczania Opóźnienie czasowe pomiędzy rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych a przeszkoleniem Łiczba alternatywnych szkoleń dostępnych dla pracowników ze źródeł własnych lub zewnętrznych Procent pracowników przeszkolonych w wymaganiach dotyczących zachowań etycznych Łiczba zidentyfikowanych naruszeń etyki popełnionych przez pracowników Procent pracowników przeszkolonych w praktykach dotyczących bezpieczeństwa Łiczba zidentyfikowanych incydentów związanych z bezpieczeństwem odnoszących się do pracowników Zwiększona identyfikacja i dokumentacja potrzeb szkoleniowych i dostarczonych we właściwym czasie szkoleń WYTYCZNE ZARZĄDZANIA DS7 Kontrola procesu IT Kształcenia i szkolenia użyt- kowników z celem biznesowym zapewnienia, że użytkownicy skutecznie używają technologii oraz są świadomi ryzyka i odpowiedzialności Nieistniejący. Nie ma żadnego programu szkolenia i kształcenia. Organizacja nie uznała istnienia kwestii związanej ze szkoleniami, którą należy jakoś uregulo- wać i zagadnienia to nie jest komunikowane. 1 Początkowy /Ad Hoc. Istnieje dowód na to, że organi- zacja uznała potrzebę opracowania programu szkolenia i kształcenia, ale nie jest to żaden zestandaryzowany proces. Wobec braku zorganizowanego programu, pracownicy rozpoznają i uczestniczą w kursach szkole- niowych na własny rachunek. Kilka z takich kursów szkoleniowych zajmuje się zagadnieniami zachowań etycznych, świadomości bezpieczeństwa systemu i praktykami związanymi z bezpieczeństwem. Ogólnemu podejściu zarządzania (kształceniem i szkoleniem pracowników) brakuje spójności, a występuje tylko sporadyczne i niekonsekwentne komunikowanie zagadnień i podejść zajmujących się szkoleniami i kształceniem. 2 Powtarzalny, ale Intuicyjny. Istnieje świadomość potrzeby programu szkolenia i kształcenia i powiąza- nych (z nim) procesów w całej organizacji. Szkolenia zaczynają być rozpoznawane w indywidualnych planach wydajności pracowników. Procesy są rozbudowane na etapach, gdzie zajęcia z nieformalnego szkolenia i kształcenia są prowadzone przez różnych instruktorów, podczas gdy zawierają te same sprawy, ale z innymi podejściami. Kilka z tych zajęć zajmuje się zagadnienia- mi zachowań etycznych, podnoszeniem poziomu świadomości dotyczącej bezpieczeństwa systemu oraz praktyk bezpieczeństwa. Bardzo mocno polega się na wiedzy poszczególnych osób. Jednakże, jest konse- kwentnie komunikowanie o ogólnych zagadnieniach i potrzebie uregulowania ich. 3 Zdefiniowany Proces. Program szkolenia i kształcenia został sformalizowany i zakomunikowany, a pracownicy i kierownicy rozpoznają i dokumentują potrzeby szkoleniowe. Procesy szkolenia i kształcenia zostały zestandaryzowane i udokumentowane. Budżety, zasoby, infrastruktura i osoby prowadzące szkolenia zostały ustanowione w celu wspierania programu szkolenia i kształcenia. Formalne zajęcia szkoleniowe są przepro- wadzane dla pracowników w zakresie zachowań etycznych oraz w zakresie podnoszenia poziomu świadomości i praktyk bezpieczeństwa. Większość procesów szkolenia i kształcenia jest monitorowanych, ale nie wszystkie odchylenia prawdopodobnie są wykryte przez kierownictwo. Analizy problemów związanych ze szkoleniami i kształceniem są przeprowa- dzane tylko okazjonalnie. 4 Zarządzany i Mierzalny. Istnieje pełny program szkolenia i kształcenia, który jest skupiony na potrze- bach poszczególnych osób i organizacji oraz przynosi możliwe do zmierzenia rezultaty. Odpowiedzialności są jasne, a proces określania własności jest ustanowiony. Szkolenia i kształcenie jest elementem ścieżki kariery pracownika. Kierownictwo wspiera i uczestniczy w sesjach szkoleniowych i edukacyjnych. Wszyscy pracownicy są szkoleni w zakresie zachowań etycznych i podnoszenia poziomu świadomości związanej z bezpieczeństwem systemu. Wszyscy pracownicy są szkoleni na odpowiednim poziomie z praktyk w zakresie bezpieczeństwa systemu, aby zapobiec szkodom spowodowanym uszkodzeniami wpływającymi na dostępność, poufność i integralność. Kierownictwo monitoruje zgodność stale przeglądanych i aktualizowa- nych programów i procesów szkolenia i kształcenia. Procesy (te) są ulepszane i egzekwują stosowanie najlepszych wewnętrznych praktyk. 5 Zoptymalizowany. Szkolenie i kształcenie prowadzą do ulepszenia wydajności poszczególnych osób. Szkolenie i kształcenie jest krytycznym elementem ścieżki kariery pracownika. Znaczące budżety, zasoby, infrastruktura i instruktorzy są dostarczani do programów szkolenia i kształcenia. Procesy zostały udoskonalone i są ciągle ulepszane, wykorzystując najlepsze zewnętrze praktyki oraz modelowanie dojrzałości z innych organizacji. Wszystkie problemy i odchylenia są analizowane pod względem przyczyn źródłowych, a sprawne działania są celowo identyfikowane i przeprowadzane. Istnieje pozytywna postawa pod względem zachowań etycznych i zasad bezpieczeństwa systemu. IT jest używane w obszerny, zintegrowany i zoptymalizowany sposób w celu automatyzacji i utrzymania narzędzi programu szkolenia i kształcenia. Zewnętrzni eksperci szkoleniowi są skutecznie wykorzystywani, a porównania są używane jako porady. & COBIT I I DS8 I I I II Kontrola procesu IT Pomocy i doradztwa klientom z celem biznesowym zapewnienia, że każdy doświadczony przez użyt- kownika problem jest odpowiednio rozwiązywany [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jeśli jest noc, musi być dzień, jeśli łza- uśmiech Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||