Home
Forester Cecil Scott Powieści Hornblowerowskie 06 (cykl) Szczęśliwy Powrót
The Billionaire's Obsession 1.1 Mine for Tonight J.S. Scott
Lewis Jennifer Przyjęcie w Singapurze
Jay Abraham Stealth Marketing
To Fit the Crime Joe Haldeman
Morgan_Rafaello_ _Daleko,_daleko_od_Rzymu
Crowley_A Four_Meditations
Higgins Jack Gra dla bohaterów
Hatha Yoga Pradipika
Diana Palmer Denim and Lace as Diana Blayne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katafel.pev.pl

  • [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

    w Vegas. Jego kasyna odniosły zaskakujący sukces właśnie dzięki
    twórczemu wykorzystaniu odpowiedniego  ustawienia . Gdy Wynn
    przejÄ…Å‚ swoje pierwsze kasyno Golden Nugget i rozpoczÄ…Å‚ jego
    przemodelowanie, sceptycy wróżyli mu klapę. Dlaczego? W owym czasie
    turyści odwiedzali przedmieścia Vegas jedynie zwabieni lepszymi
    szansami na wygraną niż na Stripie. Nie kojarzyło się ono raczej dobrze
    jako atrakcja turystyczna, czy miejsce do przechadzek, a spędzenie nocy
    w hotelu zwykle nie wchodziło nawet w grę.
    Wynn marzył o luksusowym hotelu, mogącym konkurować z najlepszymi
    na świecie. Od razu zmienił Golden Nugget w nie tyle najlepszy hotel na
    przedmieściu, co najlepszy w całym Vegas. Jego hotel stał się najbardziej
    wysokiej klasy hotelem w tej części miasta. Z  nieoptymalnej lokalizacji
    uczynił atut, oferując luksusy najlepszych kasyn ze Stripu, bez zgiełku
    i szumu centrum Vegas.
    Koniec końców, ludzie walili do Golden Nuget drzwiami i oknami.
    Wkrótce musiał dobudować więcej pokoi. Interes się kręcił.
    Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Scott Lewis, Joe Vitale
    MARKETING IMPULSOWY
    str. 70
    Ï%
    Bonus 1
    Wynn wiedział też jak rozmieścić elementy rozrywkowe. Dość mała jak na
    standardy Stipu sala pokazowa wkrótce miała gościć największe sławy,
    gdyż Wynn celował w grube ryby.
    Chcąc zaoferować im coś więcej niż dwugodzinny koncert, Wynn
    wylansował swoją halę jako niesamowite, jedyne w swoim rodzaju
    przeżycie, tylko dla wybranych.
    Jak pisze w swojej książce John Smith:
     A gdybym tak oparł swój zysk na dyskryminacji, oferując atmosferę
    porównywalną z koncertem we Wschodniej Sali Białego Domu. Coś jak
    prywatny show z Frankiem Sinatrą. Czy to by chwyciło? A gdyby jeszcze
    można było się z nim spotkać w weekend. A niech wystrój będzie na tyle
    bogaty, że będę mógł zaprosić Sinatrę i Dainę Ross i Kenny'ego
    z Willym, jak prezent dla moich gości.
    Przyjdzcie na specjalny weekend  impreza tematyczna w Nugget. To
    nie to samo co iluśtam gwiazdkowy hotel, to zupełnie nowy wymiar."
    Kreatywna prezentacja swojej posiadłości oraz przemysłu rozrywkowego
    z nią związanego rozwinęło w pełni skrzydła dopiero przy lokalu Mirage.
    Jako wielki fan Walta Disneya, Wynn zaplanował Mirage jako przede
    wszystkim miejsce do zabawy, a dopiero na drugim miejscu jako kasyno.
    Zauważył, że tak naprawdę kasyna w Vegas nie różniły się między sobą
    niczym. %7ładne z nich nie miało czegoś wyjątkowego, co przyciągnęło by
    turystów.
    Jako od początku do końca centrum rozrywkowe, Mirage zawiera 18
    metrowej wielkości, ziejący ogniem wulkan, akwarium z rekinami,
    Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Scott Lewis, Joe Vitale
    MARKETING IMPULSOWY
    str. 71
    Ï%
    Bonus 1
    delfinarium. Z takim zapleczem, Wynn wiedział, że kasyno nie może nie
    zadbać samo o siebie.
    Jak jeden z popularnych wówczas autorów napisał:
    "Jego wpływ na marketing kasyn nie polegał na stworzeniu kasyna dla
    biednych lub bogatych. Jego kasyna wciÄ…gajÄ… i jednych i drugich prosto
    z ulicy, oferując im niezapomniane wrażenia. Wlej w kasyno dużą dozę
    fantazji, umieść maszyny i otwórz drzwi.
    Jak sam powiedział, podstawą Mirage jest to samo co tkwi u podstawy
    kasyn na Stripie, tylko lepsze."
    Wynn potrafił także odpowiednio zaprezentować samego siebie. Dzięki
    przemyślanej serii reklam z lat 80 tych, Wynnowi przypisuje się
    największy udział w walce ze stereotypem otaczającym hazard.
    W reklamówkach, Wynn kreuje się na dobrze ostrzyżonego  chłopaka
    z sąsiedztwa , który jako właściciel kasyna właśnie najął Franka Sinatrę
    aby występował u niego.
    Jedna z wersji pokazuje Wynna w holu, mówiącego "Witam panie Sinatra.
    Nazywam się Steve Wynn, a to mój hotel." Na to Sinatra wręcza mu
    napiwek mówiąc: "Dopilnuj żeby starczyło mi ręczników".
    Reklamówka była trafiona, gdyż wielu ludzi nigdy nie widziało na oczy
    właściciela kasyna i musiało karmić wyobraznię stereotypowym obrazem
    typa spod ciemnej gwiazdy wtykajÄ…cego studolarowe banknoty do walizki.
    Steve Wynn był dobrze wyglądającym młodym człowiekiem, wygadanym
    i miłym. Kimś, komu mogłeś zaufać. Dzięki niemu cały biznes przestał
    kojarzyć się z brudem i rozpustą.
    Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Scott Lewis, Joe Vitale
    MARKETING IMPULSOWY
    str. 72
    Ï%
    Bonus 1
    Jak John Smith zauważa w  Ucieczce ze strachu :
     Te trzydziestosekundowe spoty Wynna zmieniły wiele w amerykańskim
    biznesie kasynowym. A udało mu się tego dokonać bez całego sztabu
    księgowych i prawników. W ciągu pół minuty zmienił obraz całego
    biznesu na czystą rozrywkę, zamiast pełnego mafijnych przekrętów
    siedliska zła.
    Jako narzędzie marketingowe, ów wizerunek okazał się być idealny.
    Gdy Las Vegas przeżywało okres "Vegas także dla dzieciaków" we
    wczesnych latach dziewięćdziesiątych, Steve Wynn był już gotowy ze swoją
    wizją kurortu Treasure Island. Po raz kolejny, w sukcesie pomogła mu siła
    telewizji.
    Tym razem specjalna, trwająca około godziny reklamówka nazwana
     Wyspa skarbów: Początek przygody zaprezentowała kurort jako
    wspaniałą przygodę w klimacie  Piratów z Karaibów , specjalnie dla
    dzieci - z niewielkim dodatkiem: paru automatów i stołów do gry dla
    mamy i taty. TrzymajÄ…c siÄ™ zasady: najpierw rozrywka, kasyno nie pojawia
    siÄ™ w programie ani przez chwilÄ™ .
    Siła wizerunku przyniosła Steve Wynn'owi fortunę. Stwierdzono, że
    bardziej niż ktokolwiek inny, przyczynił się on do zmiany wizerunku
    "hazardu" z wszystkimi jego pejoratywnymi konotacjami na "granie", co
    przełożyło się wkrótce na miliardowe zyski dla kasyn na całym świecie.
    Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Scott Lewis, Joe Vitale
    MARKETING IMPULSOWY
    str. 73
    Ï%
    Bonus 2
    Bonus 2
    Bonus 2
    To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!
    Cierpisz na brak potencjalnego rynku zbytu, który uczyni Cię bogatym?
    Czasem wystarczy zjeść obiad w miejscu innym niż zwykle! Kluczem do
    niesamowitego sukcesu Billa Benetta od zawsze była zdolność
    dopasowania się do potrzeb jego rynku. Jako pierwszy na Stripie dostrzegł
    potencjał drzemiący w  płotkach z klasy średniej, podczas gdy pozostałe
    kasyna skupiały się na najbogatszych.
    Po wykupieniu podupadłego Circus Circus w 1974, Bennett
    zaimplementował serię zmian specjalnie pod potencjalną klientelę.
    Sprawiło to, że Circus Circus stało się jednym z najważniejszych kasyn na
    Stripie.
    Na umiejętności przewidywania czego chcą jego klienci Bennett pracował
    długo i ciężko. Od początku kariery menadżera kasyna, zawsze przyglądał
    się bacznie kto je odwiedza. Zanim nabył Circus Circus, przez kilka
    miesięcy rozmawiał z bywalcami, pytając o opinie.
    Bennett od zawsze starał się patrzeć na kasyno z punktu widzenia klienta. [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sdss.xlx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jeśli jest noc, musi być dzień, jeśli łza- uśmiech Design by SZABLONY.maniak.pl.