Home Forester Cecil Scott Powieści Hornblowerowskie 06 (cykl) Szczęśliwy PowrĂłt The Billionaire's Obsession 1.1 Mine for Tonight J.S. Scott Lewis Jennifer Przyjęcie w Singapurze Jay Abraham Stealth Marketing To Fit the Crime Joe Haldeman Morgan_Rafaello_ _Daleko,_daleko_od_Rzymu Crowley_A Four_Meditations Higgins Jack Gra dla bohaterów Hatha Yoga Pradipika Diana Palmer Denim and Lace as Diana Blayne |
[ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] w Vegas. Jego kasyna odniosÅ‚y zaskakujÄ…cy sukces wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki twórczemu wykorzystaniu odpowiedniego ustawienia . Gdy Wynn przejÄ…Å‚ swoje pierwsze kasyno Golden Nugget i rozpoczÄ…Å‚ jego przemodelowanie, sceptycy wróżyli mu klapÄ™. Dlaczego? W owym czasie turyÅ›ci odwiedzali przedmieÅ›cia Vegas jedynie zwabieni lepszymi szansami na wygranÄ… niż na Stripie. Nie kojarzyÅ‚o siÄ™ ono raczej dobrze jako atrakcja turystyczna, czy miejsce do przechadzek, a spÄ™dzenie nocy w hotelu zwykle nie wchodziÅ‚o nawet w grÄ™. Wynn marzyÅ‚ o luksusowym hotelu, mogÄ…cym konkurować z najlepszymi na Å›wiecie. Od razu zmieniÅ‚ Golden Nugget w nie tyle najlepszy hotel na przedmieÅ›ciu, co najlepszy w caÅ‚ym Vegas. Jego hotel staÅ‚ siÄ™ najbardziej wysokiej klasy hotelem w tej części miasta. Z nieoptymalnej lokalizacji uczyniÅ‚ atut, oferujÄ…c luksusy najlepszych kasyn ze Stripu, bez zgieÅ‚ku i szumu centrum Vegas. Koniec koÅ„ców, ludzie walili do Golden Nuget drzwiami i oknami. Wkrótce musiaÅ‚ dobudować wiÄ™cej pokoi. Interes siÄ™ krÄ™ciÅ‚. Copyright by Wydawnictwo ZÅ‚ote MyÅ›li & Scott Lewis, Joe Vitale MARKETING IMPULSOWY str. 70 Ï% Bonus 1 Wynn wiedziaÅ‚ też jak rozmieÅ›cić elementy rozrywkowe. Dość maÅ‚a jak na standardy Stipu sala pokazowa wkrótce miaÅ‚a goÅ›cić najwiÄ™ksze sÅ‚awy, gdyż Wynn celowaÅ‚ w grube ryby. ChcÄ…c zaoferować im coÅ› wiÄ™cej niż dwugodzinny koncert, Wynn wylansowaÅ‚ swojÄ… halÄ™ jako niesamowite, jedyne w swoim rodzaju przeżycie, tylko dla wybranych. Jak pisze w swojej książce John Smith: A gdybym tak oparÅ‚ swój zysk na dyskryminacji, oferujÄ…c atmosferÄ™ porównywalnÄ… z koncertem we Wschodniej Sali BiaÅ‚ego Domu. CoÅ› jak prywatny show z Frankiem SinatrÄ…. Czy to by chwyciÅ‚o? A gdyby jeszcze można byÅ‚o siÄ™ z nim spotkać w weekend. A niech wystrój bÄ™dzie na tyle bogaty, że bÄ™dÄ™ mógÅ‚ zaprosić SinatrÄ™ i DainÄ™ Ross i Kenny'ego z Willym, jak prezent dla moich goÅ›ci. Przyjdzcie na specjalny weekend impreza tematyczna w Nugget. To nie to samo co iluÅ›tam gwiazdkowy hotel, to zupeÅ‚nie nowy wymiar." Kreatywna prezentacja swojej posiadÅ‚oÅ›ci oraz przemysÅ‚u rozrywkowego z niÄ… zwiÄ…zanego rozwinęło w peÅ‚ni skrzydÅ‚a dopiero przy lokalu Mirage. Jako wielki fan Walta Disneya, Wynn zaplanowaÅ‚ Mirage jako przede wszystkim miejsce do zabawy, a dopiero na drugim miejscu jako kasyno. ZauważyÅ‚, że tak naprawdÄ™ kasyna w Vegas nie różniÅ‚y siÄ™ miÄ™dzy sobÄ… niczym. %7Å‚adne z nich nie miaÅ‚o czegoÅ› wyjÄ…tkowego, co przyciÄ…gnęło by turystów. Jako od poczÄ…tku do koÅ„ca centrum rozrywkowe, Mirage zawiera 18 metrowej wielkoÅ›ci, ziejÄ…cy ogniem wulkan, akwarium z rekinami, Copyright by Wydawnictwo ZÅ‚ote MyÅ›li & Scott Lewis, Joe Vitale MARKETING IMPULSOWY str. 71 Ï% Bonus 1 delfinarium. Z takim zapleczem, Wynn wiedziaÅ‚, że kasyno nie może nie zadbać samo o siebie. Jak jeden z popularnych wówczas autorów napisaÅ‚: "Jego wpÅ‚yw na marketing kasyn nie polegaÅ‚ na stworzeniu kasyna dla biednych lub bogatych. Jego kasyna wciÄ…gajÄ… i jednych i drugich prosto z ulicy, oferujÄ…c im niezapomniane wrażenia. Wlej w kasyno dużą dozÄ™ fantazji, umieść maszyny i otwórz drzwi. Jak sam powiedziaÅ‚, podstawÄ… Mirage jest to samo co tkwi u podstawy kasyn na Stripie, tylko lepsze." Wynn potrafiÅ‚ także odpowiednio zaprezentować samego siebie. DziÄ™ki przemyÅ›lanej serii reklam z lat 80 tych, Wynnowi przypisuje siÄ™ najwiÄ™kszy udziaÅ‚ w walce ze stereotypem otaczajÄ…cym hazard. W reklamówkach, Wynn kreuje siÄ™ na dobrze ostrzyżonego chÅ‚opaka z sÄ…siedztwa , który jako wÅ‚aÅ›ciciel kasyna wÅ‚aÅ›nie najÄ…Å‚ Franka SinatrÄ™ aby wystÄ™powaÅ‚ u niego. Jedna z wersji pokazuje Wynna w holu, mówiÄ…cego "Witam panie Sinatra. Nazywam siÄ™ Steve Wynn, a to mój hotel." Na to Sinatra wrÄ™cza mu napiwek mówiÄ…c: "Dopilnuj żeby starczyÅ‚o mi rÄ™czników". Reklamówka byÅ‚a trafiona, gdyż wielu ludzi nigdy nie widziaÅ‚o na oczy wÅ‚aÅ›ciciela kasyna i musiaÅ‚o karmić wyobrazniÄ™ stereotypowym obrazem typa spod ciemnej gwiazdy wtykajÄ…cego studolarowe banknoty do walizki. Steve Wynn byÅ‚ dobrze wyglÄ…dajÄ…cym mÅ‚odym czÅ‚owiekiem, wygadanym i miÅ‚ym. KimÅ›, komu mogÅ‚eÅ› zaufać. DziÄ™ki niemu caÅ‚y biznes przestaÅ‚ kojarzyć siÄ™ z brudem i rozpustÄ…. Copyright by Wydawnictwo ZÅ‚ote MyÅ›li & Scott Lewis, Joe Vitale MARKETING IMPULSOWY str. 72 Ï% Bonus 1 Jak John Smith zauważa w Ucieczce ze strachu : Te trzydziestosekundowe spoty Wynna zmieniÅ‚y wiele w amerykaÅ„skim biznesie kasynowym. A udaÅ‚o mu siÄ™ tego dokonać bez caÅ‚ego sztabu ksiÄ™gowych i prawników. W ciÄ…gu pół minuty zmieniÅ‚ obraz caÅ‚ego biznesu na czystÄ… rozrywkÄ™, zamiast peÅ‚nego mafijnych przekrÄ™tów siedliska zÅ‚a. Jako narzÄ™dzie marketingowe, ów wizerunek okazaÅ‚ siÄ™ być idealny. Gdy Las Vegas przeżywaÅ‚o okres "Vegas także dla dzieciaków" we wczesnych latach dziewięćdziesiÄ…tych, Steve Wynn byÅ‚ już gotowy ze swojÄ… wizjÄ… kurortu Treasure Island. Po raz kolejny, w sukcesie pomogÅ‚a mu siÅ‚a telewizji. Tym razem specjalna, trwajÄ…ca okoÅ‚o godziny reklamówka nazwana Wyspa skarbów: PoczÄ…tek przygody zaprezentowaÅ‚a kurort jako wspaniaÅ‚Ä… przygodÄ™ w klimacie Piratów z Karaibów , specjalnie dla dzieci - z niewielkim dodatkiem: paru automatów i stołów do gry dla mamy i taty. TrzymajÄ…c siÄ™ zasady: najpierw rozrywka, kasyno nie pojawia siÄ™ w programie ani przez chwilÄ™ . SiÅ‚a wizerunku przyniosÅ‚a Steve Wynn'owi fortunÄ™. Stwierdzono, że bardziej niż ktokolwiek inny, przyczyniÅ‚ siÄ™ on do zmiany wizerunku "hazardu" z wszystkimi jego pejoratywnymi konotacjami na "granie", co przeÅ‚ożyÅ‚o siÄ™ wkrótce na miliardowe zyski dla kasyn na caÅ‚ym Å›wiecie. Copyright by Wydawnictwo ZÅ‚ote MyÅ›li & Scott Lewis, Joe Vitale MARKETING IMPULSOWY str. 73 Ï% Bonus 2 Bonus 2 Bonus 2 To gdzie jesz również ma wpÅ‚yw na zyski! Cierpisz na brak potencjalnego rynku zbytu, który uczyni CiÄ™ bogatym? Czasem wystarczy zjeść obiad w miejscu innym niż zwykle! Kluczem do niesamowitego sukcesu Billa Benetta od zawsze byÅ‚a zdolność dopasowania siÄ™ do potrzeb jego rynku. Jako pierwszy na Stripie dostrzegÅ‚ potencjaÅ‚ drzemiÄ…cy w pÅ‚otkach z klasy Å›redniej, podczas gdy pozostaÅ‚e kasyna skupiaÅ‚y siÄ™ na najbogatszych. Po wykupieniu podupadÅ‚ego Circus Circus w 1974, Bennett zaimplementowaÅ‚ seriÄ™ zmian specjalnie pod potencjalnÄ… klientelÄ™. SprawiÅ‚o to, że Circus Circus staÅ‚o siÄ™ jednym z najważniejszych kasyn na Stripie. Na umiejÄ™tnoÅ›ci przewidywania czego chcÄ… jego klienci Bennett pracowaÅ‚ dÅ‚ugo i ciężko. Od poczÄ…tku kariery menadżera kasyna, zawsze przyglÄ…daÅ‚ siÄ™ bacznie kto je odwiedza. Zanim nabyÅ‚ Circus Circus, przez kilka miesiÄ™cy rozmawiaÅ‚ z bywalcami, pytajÄ…c o opinie. Bennett od zawsze staraÅ‚ siÄ™ patrzeć na kasyno z punktu widzenia klienta. [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jeśli jest noc, musi być dzień, jeśli łza- uśmiech Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||