Home Joel Dorman Steele A Brief History of the United States, Fourth Edition (1885) 151. Donald Robyn Nowozelandzki romans Diana Palmer Magnolia 0705. Celmer Michelle Fantazje w lustrze Alex Beecroft Captain's Surrender (pdf) W. Lenin â Rewolucja Proletariacka a renegat Kautsky ABC Madrego Rodzica Inteligencja Twojego Dziecka Gajda Jolanta Fredric Brown & Carl Onspraugh Eine Kleine Nachtmusik 1923 One of Ours by Willa Cather 32 GśÂód |
[ Pobierz całość w formacie PDF ] przy opisie własnej osoby i wyznawanego systemu wartości. f& Obecność i oddziaływanie sposób prezentowania się innym osobom, pozycja, pewność siebie, władza, autorytet, obycie, przekonania, zachowanie w obrębie organizacji i poza nią. f& Elementy dodatkowe ludzie, miejsca, przedmioty oraz idee, filozofia, z którą jesteś kojarzony, środowisko oraz miejsce pracy. Wszyscy otaczamy się specyficznymi narzędziami, które przydatne są w wykonywanej przez nas pracy: laptop, długopis Rotring , kolorowe próbki materiału, stetoskop itd. Staramy się również wzbogacić swój wizerunek poprzez budowanie określonych skojarzeń, które towarzyszą nam jak druhny pannie młodej podczas ceremonii ślubnej. Demonstrujemy swój stan majątkowy, gust i otaczamy się pozornie zbędnymi przedmiotami, które mają za zadanie umocnić naszą pozycję w organizacji, a co za tym idzie poczucie własnej wartości. J AK WYKREOWA WAASN MARK 19 Wewnętrzne i zewnętrzne komponenty (wartości i wizerunek) naszej własnej marki mają skomplikowaną naturę i są ze sobą ściśle powiąza ne, w taki też sposób powinny być przedstawiane. Sytuacja idealna za kłada, że budowanie własnej marki będzie zintegrowane z realizacją planów zawodowych. Twoją szansą na rynku jest określenie, odpowiednie opakowa- nie i promocja unikatowych korzyści , jakie masz do zaoferowa- nia. Jeśli rozpoznasz swoją wartość, zarówno osobistą, jak i zawo- dową, określisz, kim jesteś i na ile możesz okazać się użyteczny, oraz wykorzystasz swoją wiedzę do wykreowania własnej marki cel, który postawiłeś przed sobą został spełniony. Zdobędziesz wówczas cenną umiejętność subtelnej autokreacji, skutecznej dzięki uczciwemu podejściu, dynamice i zaangażowaniu. %7łycie w zgodzie z własnym systemem wartości stanowi klucz do budo- wania dobrej marki. W tym rozdziale skupiliśmy się na opakowa- niu jak zaprezentować wartości za pomocą wizerunku, oddzia- ływania na otoczenie oraz autoprezentacji. Czy istnieją wyjątki? f& Gdy zdobywasz pozycję za pomocą układów. f& Gdy jesteś poszukiwany z powodu własnych umiejętności. f& Gdy jesteś poszukiwany z powodu swej wiedzy. 20 ZBUDUJ WAASN MARK Kogo stać na lekceważenie zasad? f& Tych, którzy dzierżą wielką władzę. f& Tych, którzy są wyjątkowo piękni. f& Tych, którzy są bardzo bogaci i nie muszą niczego udowadniać. f& Tych, którzy pozbawieni środków do życia nie mają nic do stracenia. [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jeśli jest noc, musi być dzień, jeśli łza- uśmiech Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||