Home
Joel Dorman Steele A Brief History of the United States, Fourth Edition (1885)
151. Donald Robyn Nowozelandzki romans
Diana Palmer Magnolia
0705. Celmer Michelle Fantazje w lustrze
Alex Beecroft Captain's Surrender (pdf)
W. Lenin – Rewolucja Proletariacka a renegat Kautsky
ABC Madrego Rodzica Inteligencja Twojego Dziecka Gajda Jolanta
Fredric Brown & Carl Onspraugh Eine Kleine Nachtmusik
1923 One of Ours by Willa Cather
32 GśÂ‚ód
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • commandos.opx.pl

  • [ Pobierz całość w formacie PDF ]

    przy opisie własnej osoby i wyznawanego systemu wartości.
    f& Obecność i oddziaływanie  sposób prezentowania się innym
    osobom, pozycja, pewność siebie, władza, autorytet, obycie,
    przekonania, zachowanie w obrębie organizacji i poza nią.
    f& Elementy dodatkowe  ludzie, miejsca, przedmioty oraz
    idee, filozofia, z którą jesteś kojarzony, środowisko oraz miejsce
    pracy. Wszyscy otaczamy się specyficznymi narzędziami,
    które przydatne są w wykonywanej przez nas pracy: laptop,
    długopis  Rotring , kolorowe próbki materiału, stetoskop
    itd. Staramy się również wzbogacić swój wizerunek poprzez
    budowanie określonych skojarzeń, które towarzyszą nam
    jak druhny pannie młodej podczas ceremonii ślubnej.
    Demonstrujemy swój stan majątkowy, gust i otaczamy się
    pozornie zbędnymi przedmiotami, które mają za zadanie
    umocnić naszą pozycję w organizacji, a co za tym idzie
     poczucie własnej wartości.
    J AK WYKREOWA WAASN MARK 19
    Wewnętrzne i zewnętrzne komponenty (wartości i wizerunek)  naszej
    własnej marki mają skomplikowaną naturę i są ze sobą ściśle powiąza
    ne, w taki też sposób powinny być przedstawiane. Sytuacja idealna za
    kłada, że budowanie własnej marki będzie zintegrowane z realizacją
    planów zawodowych.
    Twoją szansą na rynku jest określenie, odpowiednie opakowa-
    nie i promocja  unikatowych korzyści , jakie masz do zaoferowa-
    nia. Jeśli rozpoznasz swoją wartość, zarówno osobistą, jak i zawo-
    dową, określisz, kim jesteś i na ile możesz okazać się użyteczny,
    oraz wykorzystasz swoją wiedzę do wykreowania własnej marki
     cel, który postawiłeś przed sobą został spełniony. Zdobędziesz
    wówczas cenną umiejętność subtelnej autokreacji, skutecznej
    dzięki uczciwemu podejściu, dynamice i zaangażowaniu. %7łycie
    w zgodzie z własnym systemem wartości stanowi klucz do budo-
    wania dobrej marki. W tym rozdziale skupiliśmy się na opakowa-
    niu  jak zaprezentować wartości za pomocą wizerunku, oddzia-
    ływania na otoczenie oraz autoprezentacji.
    Czy istnieją wyjątki?
    f& Gdy zdobywasz pozycję za pomocą układów.
    f& Gdy jesteś poszukiwany z powodu własnych umiejętności.
    f& Gdy jesteś poszukiwany z powodu swej wiedzy.
    20 ZBUDUJ WAASN MARK
    Kogo stać na lekceważenie zasad?
    f& Tych, którzy dzierżą wielką władzę.
    f& Tych, którzy są wyjątkowo piękni.
    f& Tych, którzy są bardzo bogaci i nie muszą niczego udowadniać.
    f& Tych, którzy pozbawieni środków do życia nie mają nic
    do stracenia. [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sdss.xlx.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Jeśli jest noc, musi być dzień, jeśli łza- uśmiech Design by SZABLONY.maniak.pl.